Thursday 15 September 2011

heyy ! : )

hye korang .. ^_^

    korang apa khabar ? sihat tak ? aku da lama tak update blog kan ..   sorry lah , aku busy sikit sekarang ni ,    lagi lagi raya kan ..  eh ! raya bukan da abes ke ? haha , bagi aku raya sebulan , bukan sehari haha .. aku beraya sampai tak ingat nak update blog .. terukkan aku ..? ye ! aku tauu .. hahaha ! nasib baik folio geo aku dah siapkan , ringan sikit beban aku , tapi folio sejarah belumm siap lah .. haddooii penat lah .. -.-' dah lah periksa akhir tahun makin dekat , perghh .. makin menggigil aku .. takutt lah ..>_< ...    okey tutup cerita pasal periksa .. buat aku takut je ..  -.-'  tadi kat sekolah aku ada jamuan raya , tapi aku tak pergii punn , rugii sangat !!! dorang kata best .. menyesal aku tak datang .. hemm .. tak apa lah .. eh eh , mak aku panggil lah , okey bye korang .. take care okey .. love yaahh !  <3

No comments:

Post a Comment